Tuesday, February 12, 2013

Dr AK: Modeling 2013

12 Feb 2013. Mata saya belum lagi mengantuk walaupun jam menunjukkan 4:30 am. Anda mungkin tertanya-tanya apa yang saya lakukan sehingga tidak tidur. Sesetengah orang boleh tidur nyenyak walaupun bom meletup di belakang rumah tetapi mata saya enggan tertutup apabila idea baru masuk ke dalam minda kecualilah saya hentikan meta-stating. Idea-idea itu sudah saya ringkaskan menjadi ikon supaya minda faham dan diletakkan dalam vision board di atas supaya minda fokus dan teringgat-ingat.

Kalau ada NLPer yang berminat untuk bekerjasama mengembeling tenaga menghasilkan penerbitan (buku atau kertas kerja), boleh hubungi saya. Untuk modeling pengamalan kerja geoteknik, saya sudah tahu siapa yang akan saya temui dan bekerjasama.

No comments:

Post a Comment